Mijn werkwijze bestaat uit eerst telefonisch contact, een intakegesprek, en een vervolgafspraak en evt. nazorg.
een intake kan plaats vinden binnen 5 werkdagen en is altijd vrijblijvend.
Uw kunt langs komen in de salon maar ik kan ook bij uw thuis komen of in het ziekenhuis . Als u ten gevolge van een chemotherapie een haarwerk of pruik nodig heeft, adviseer ik u om ruim vóór het begin van de kuur een afspraak te maken. Wij kunnen dan samen alvast de keuze maken welk haarwerk het beste bij u past. Het allerbelangrijkste hierbij is dat u zich prettig voelt.
voor de confectie geldt een levertijd binnen 2 werkdagen voor maatwerk is dit binnen 12 weken.

 

Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek staan de kennismaking, de intake en de eerste persoonlijke wensen centraal. Hierbij kijk ik naar uw gezichtsvorm, uw eigen haarkleur en het model. Kiest uw voor confectie wordt er kosteloos een zichtzending besteld met een aantal haarwerken die bij uw wensen passen. Wij nemen alle tijd die nodig is om uit deze collectie uw haarwerk te selecteren.
Zit er een haarwerk bij waar u zich goed bij voelt, dan wordt het haarwerk, indien nodig, aangepast en geknipt tot het gewenste model.
Kiest uw voor een maatwerk dan word er een mal van het hoofd gemaakt en kan deze helemaal naar wens gemaakt worden.
Graag vertel ik uw tijdens de intake over alle opties die er zijn.
Heeft uw een verwijsbrief van het ziekenhuis deze graag meenemen en uw zorgpas.

 

Tweede afspraak

Tijdens het tweede gesprek komt u het haarwerk of de pruik passen en ophalen.
Bij confectie meet ik de pruik bij u aan en knip en stijl het volledig naar uw wens.
U gaat pas de deur uit als u volledig tevreden bent over uw haarwerk.

 

Onderhoud & Advies

Tijdens het tweede gesprek adviseer ik u uitgebreid over het onderhoud van uw haarwerk. Dit is belangrijk om het haarwerk zijn mooie, gezonde en natuurlijke uitstraling te laten behouden.
De juiste producten zijn hierin heel belangrijk.
Ik sta daarnaast voor u klaar voor eventuele reparaties, het bijknopen van haar en het wassen en opnieuw modelleren van uw haarwerk of pruik.
U krijgt ook altijd een standaard mee om het haarwerk s’avonds op te zetten zodat het mooi blijft.

 

Nazorg

Ik hecht grote waarde aan een tevreden klant. Niet alleen als u met uw haarwerk de salon uitloopt, maar ook in de maanden daarna. Na een week wordt u altijd teruggebeld of alles naar wens is met het haarwerk. Na zes weken volgt er een controle afspraak.

 

Een klacht ?

Haer en schaer is lid van ANKO Sectie Haarwerken. ANKO Sectie haarwerken is de branchevereniging van haarwerkers in Nederland. Haarwerkbedrijven die lid zijn, worden geacht een hoog kwaliteitsniveau na te streven. Dit houdt onder meer in dat leden zich vanzelfsprekend houden aan de door de ANKO gehanteerde klachtenregeling.
Voor u als klant is het zeer belangrijk dat er serieus met uw klacht wordt omgegaan. De ANKO stelt als eis dat elke klacht in alle redelijkheid zo snel mogelijk wordt opgelost. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van de ANKO. De geschillencommissie is erkend door de overheid, waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissing zijn gewaarborgd.
Kijk voor meer informatie over dit onderwerp op de website van De Geschillen Commissie: www.degeschillencommissie.nl